lundi 28 janvier 2013

La gira d'en Dominique Ané

El músic francès Dominique Ané, considerat el millor renovador de la "chanson", ha començat gira per l'estat espanyol a Girona, per presentar el seu novè disc. També passarà per Lleida i Barcelona aquest mes de Gener.
"Vers les lueurs" ("Cap a la llum") és un treball brillant referent de la nova cançó d'autor europea.
Dominique Ané defineix el seu treball: "Es una cançó feta des de la ràbia. Però, a la vegada, no em sento còmode a l'hora de fer una cançó compromesa, que prescrigui coses, no és el meu estil. A més, en general, m'agraden les coses amb matisos, ni negres ni blanques, grises."
"Penso, sobretot, en el que no he fet, en què és el que m'agradaria fer, el que m'agradaria sentir, i, sobretot, en relació amb el disc anterior, que era molt electrònic, allunyar-me'n, m'agrada agafar una direcció totalment oposada." ha afegit Ané.
Amb 20 anys de carrera i vuit discos reeditats, divendres, a Girona, va començar una nova gira amb una dotzena de concerts a l'estat espanyol. L'acompanyen quatre músics que arrenquen una potència musical que va del rock al pop o al folk, amb la melancolia i la nostàlgia com a guia del seu repertori.

Dominique Ané ha començat una extensa gira que arribarà el 17 de gener a Barcelona i el 19 a Lleida.



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire